Eftermiddagsmys

Har haft en underbar eftermiddag med gullsen.
Slutade kl 13.00, sen gick jag, ewe o matilda till Botaniska trädgården o mös. ( vi hade såklart köpt med oss smoothies, glass o pastasallad från konsum ). (Förlåt tjejer om jag var taskig, var bara på humör för att tjivas, haha jag vet att ni gillar det ^^ :D ) Vi träffade två skitsnälla kompisar, Bill o Sill Knull. Moget va, jo vi vet.
De var iaf ankor som låg o mös brevid oss. Bjöd dem på lite mat också. Speciellt Bill blev glad =)
Sen lurade Matilda med oss till ettans busstation som låg flera mil bort ( Iaf 10 min ) .. hade hunnit tillbaka till centralen XD ..
Tog även massa finfina bilder med ewes kamera, så dem kommer nog upp så småningom  !

Tack för en helt underbar eftermiddag tjejer. Att fika o bara snacka med er är så jävla härligt =D <33

( Ewe o matilda, mamma lagade pannkakor när jag kom hem ;D )
det funkar inte o ladda upp bilder på min blogg längre =S =(
image173

Kommentarer
Postat av: Idun

Jag såg er :P :D

2008-04-24 @ 21:41:45
Postat av: Ewelina

Jaaa jag var rädd att du skulle glömma skriva hans efternamn :),
Men tack själv :)

2008-04-24 @ 22:09:01
URL: http://ewelinkaa.blogg.se
Postat av: Matilda

tack själv! det var så myspys det måste vi göra om flera gånger! haha

2008-04-25 @ 18:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0