Godmorgon Sverige

Godmorgon. Eller ja, jag har faktiskt varit uppe sen halv nio. Träning kl 10-13. Hoppade mest på trampolinen, o övade på förövning till hel-in. gick helt okej =D
Styrkan sen var så jääääääääääääääävla jobbig. Blev illamående o allt, men sen efteråt är det så skönt!
Efter träningen fick nova besök av två svettmonster. Emma o Vera. Vi ville bara ta en liten sväng när vi ändå var där. Köpte ett par örhängen för 30 kr på Kicks ;) . Ni får se dem sen!
Jag tog även foto i hallen idag :D den är så fin o personlig. Det kan ni också få se.
När jag orkar.
typ.

Måste fixa till bloggen också, just nu ser den förskräcklig ut :P haha, men Ida vill inte hjälpa mej =( . någon som vill/kan?

Åt resterna av tacosen till lunch, mumsigt, hade också tzatsiki i, det var riktigt gott. har ni ngngång tzatsiki över så ta det i tacosen, det blev verkligen supersmarrigt.

nej nu ska jag gå o göra ngt vettigare. haha, vad skulle det kunna vara?

image106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0