GÖTEBORG !!

Göteborg i helgen juuu =D ..

Åkte minibuss dit på fredag, = jag tog ledigt från skolan efter lunch ^^ SÅ bar det av till Göteborg med dem gulligaste ungarna ngnsins ;) .. Mkt trevligt.. friståendeförträning på kvällen. Golvet var så jävla halt.. Så vi bestämde att vi skulle köra utan tåskor. Sen på kvällen åt vi på en restaurang som heter E.A.T ? typ. Pasta var det då ja. Bra när man ska tävla (Y) ..
Så kom då tävlingsdagen som vi alla sett fram emot. och OJ, som det kan gå. Massa fall, så det var inte bra. Men vi körde typ coolast varv av alla damlagen. Men tyävrr gick vi inte vidare. nära skjuter ingen hare. Jag är ändå själv helt okej nöjd med min insats. Satte i händerna i dubbelhalven för jag fick så mkt fart? Men ändå, stod ju på det andra, så man får inte vara FÖR självkritisk.
Däremot är vi nu jävligt peppade till nästa tävling som är SM =D..

... men jag har fått ont i benet/knäet :/
fan.











Kommer nog lite bilder från helgen sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0