"nova hallen" träning med Sacke.

Det var väldigt nyttigt!!
Han var otroligt duktig på att få till grundtekniken som tex rondat, flcikis, inhopp i trampetten osv.
Hoppas det hjälper mig att inte komma så nära. Det hade varit det absolut bästa !!
Körde dubbelsalto till gropen idag. Kan ni tänke er, MIG ?! :O .. men det gjorde jag. *stolt* även om den inte var så bra. hehe ^^
Vi fick fika av Sacke när vi gick igenom hur dagens träning varit. Snällt.
Efteråt stannade jag, jenny, kajsa o rebecka kvar o hoppade på trampolinen. Det var vääääldigt kul =) Hahhaa.. tog foto också, så det får ni se när jag får dem skickade till mig. såklart hade jag inte kameran med när jag väl behövde den. Attsningen.
Det absolut skojigaste var nog när vi tog fram hingsen. HAHA XD
Sen cyklade vi hem.. vilken känsla av att våren var kommen o jag blev skjutsad av rebbe.. Det var vekligen härligt. att få cykla där med dem gullungarna :D även om det inte blev så långt..

Jävlar vad mkt jag skrev nu ..
Det är förresten ledarfest i hallen nu. Synd man inte får vara med där ;) .. då hade man nog fått reda på mkt skvallen.. hehe. sånt gillar man.

Nu har jag precis duschat typ. vet ju inte längre vad jag ska göra ikväll.
Schwes är hos kompis, mamma är o shoppas i Köpenhamn o pappa är ju på ledarfesten ( han är med i styrelsen).
Ensam hemma alltså ^^

Bye.

Kommentarer
Postat av: Matilda

ja det var väldigt kul :D JAA, jag kan tänka mig dig köra dubbelsalto! FÖR DU ÄR SÅ GRYMIIISSS

2008-04-19 @ 19:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0