Nova med Matte <3

Efter skolan ( som jag för övrigt typ inte gjorde ngt i, först svenska, hade ingen dator så kunde inte svara på frågorna, sen tyska, det var ganska chill, sen hälsosamtal i en timme, missade datan, matten blev det iaf lite gjort ) så gick jag o matildisen till Nova. Var där typ 2½ h, men vi ska nog leka senare ikväll också :) efter vi har ätit.
I slutet pratade vi bara engelska, o vi var väldigt duktiga ;) .. haha ^^
Jag handlade en sjal som var fin. Ofta jag skulle köpa en ful liksom ??
Ni får se den sen, när den fastnat på bild =)
Tack för att du finns matte <3
image174
så, jag får fiffla massor med bilderna, men nu får jag in iaf, inte genom bläddra funktionen iaf =(

Kommentarer
Postat av: Matilda

THANK YOU FOR BEING YOU :) i will see you tonight baby

2008-04-25 @ 18:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0