Np- eng

Glömde ju skriva, det chockartade som inträffade idag!
Hade nationellt prov i engelska, muntligt. Jag som verkligen HATAR att prata engelska. Speciellt med folk jag inte känner så bra. Men vetnivad? Från o med nu ska jag aldrig säga mer dumt om min engelskalärare (ska försöka i varje fall) för hon satta mig med jenny, så vi fick prata med varandra :D TACK !
Det gick inte superbra för det, men jag tog mig igenom det iaf, utan att säga ett endaste svenskt ord ;) . .HAH

Imorrn är det engelska np igen. Hör o läsförståelse. 

image197
tack älskling för att du övat med mej ;) <33

Kommentarer
Postat av: Matilda

VSG :D du får öva sen med mig med

2008-04-28 @ 20:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0