Ojojoj !!

OJ, säger jag bara ! Tränade kl 10.00-13.00, sen tänkte vi att vi kunde vara med på kursen som karin höll i, o vara demogymnaster. Så då gick vi o åt på nova så vi skulle orka. Stackars rebecca skadade foten, krya på den <3 . Så hoppade vi o lekte o körde så jäkla mkt !! Tillslut var det bara jag o Kajsa kvar. O vi stannade till kl 18.00. så hallen i åtta timmar, inkl lunch. rekord ;) .. haah !! o dessutom hade vi superduper hård styrka på den vanliga träningen. så nu är jag väl ganska trött måste jag säga ^^ .. No life, eller vad säger du kajjan. Det var väldigt kul att spendera en hel natts sömn med dej ;) <3

Har även lärt mig en hel del franska. kan inte stava till det. Kajsa kan du skriva hur det stavas? allting?.. så lägger jag upp det sen !

Nu är det snart andra avenyn, fy vad jag längtar. Har också fått en glass som jag ska äta då =)
Skola imorrn, noooo..
faktiskt väldigt bra dag :)

denna bilden beskriver dagen väldigt bra. kajsa står o posar, alla är vid trampolinen o ngra vid tumblingen/gropen. image156

Kommentarer
Postat av: kajsa

je suis une salope. Voulez-vous coucher avec moi ce soir? Je voudrais cent euros. :D

2008-04-20 @ 19:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0