Öppet-hus !!

Har varit i hallen heeela dagen. Först öppet-hus mellan 12-15, och sen träning mellan 15-18. fast vi slutade halv sex ist. Körde styrka hela träningen eftersom mitt knä inte tåler mer just nu. Kommer kanske ha en anings träningsverk imorrn? hehe, men det kan vara skönt :)  Tur att jag körde typ 1½-2 h styrka, för jag åt 2 st vetekransskivor. Gott för magen.
De flesta som var på öppet-hus gick o käkade på nova innan träningen. Wok, mums .
Sen blev vi sugna på att sova i groparna inatt, men det fick vi inte. attans, att man måste planera alltid.

jag blev väldigt shoppingsugen. vill inte ta av mina sparade pengar. så får vänta luite ..

ida o jag ville se på bio ikväll, men ewe jobbar o hon ska med. snäääääälla ewes handledare, kan hon inte få sluta lite tidigare? (A)

Är hungrig, ska iaf få tsatsiki till maten sen, så jävla gott.
Har ni märkt att jag snackar om mat typ hela tiden? Är beroende.
Måste få bättre hjälp av AM. ( IDA , du får fixa det )

Glömde ta foton i hallen (N) förlåt. Ska försöka gottgöra er på ngt sätt. hmm, men ni får iaf en fin bild på hur jag blir efter en vetekrans ,. Gotta er med den.

image102 + image104 = image105

Kommentarer
Postat av: Ewelina

haha men ajg fick sluta en halvtimem tidigare (A) Hon fårgade om jag skulle göra ngt spec ikväll för sif unde jag f gå tidigare men jag hade ju inget planerat och hade inte mobilen med mig :( Attans!

jag behvöer oxå hjälp av AM :P

2008-04-12 @ 21:08:36
URL: http://ewelinkaa.blogg.se
Postat av: Kajsa

Emma, jag åt TRE vetekransskivor OCH en kaka! Om det är någon här som är ett stort matvrak är det jag!

2008-04-12 @ 22:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0