rika kan fika.

jag är inte rik, men får ta mig en liten fik ändå. ^^
så dålig jag är på att rimma.. jo, men jag o sus ska fika snart. jag väntar på henne eftersom vi fick sluta tidigare på matten :) Fick tillbaka provet, gick väl ändå helt okej. Fick ett extra poäng som jag tyckte jag var värd. o han gav med sig. =) .. haha så jag tror det blev MVG .. Ett fel, attans :P
Jo jag ska ju då fika med sussiepussie.. trevligttrevligt. vet inte vart dock. Espressohouse kanske.
Så ska jag försöka få med henne till M&H. undra om hon vill det?
Skönt med helg, äntligen. Hade nog inte orkat en dag till i skolan.
inga prov nästa vecka. eller jo, kanske muntiga i engelska, NP. fan :/
Aja. Nu ska jag pysa.
Tjofräs. 
 image146


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0