Sista..

Sista inlägget för idag.. Får se om jag tar mig till H&M imorrn, lika bra o passa på väl? Om man ändå tänkt köpa det sen. Aja, får se.

Kollade lite på Doreen 21.30 XD .. det är faktiskt ganska intressant. Idag var där en spåtant. Sånt tycker jag verkar skitläskigt. Kunde ändå vara kul o prova om det verkligen funkar. Men det gör det nog. O det är läskigt. Verkligeheten är skrämmande.. ^^ Har ni blivit spådda ngn gång?

nej nu ska jag strax sova. Jag sitter på tok för mkt vid datorn. Mina ögon kommer snart bli fyrkantiga. Bäst att gå innan dem ändrar form.
TJOFRÄS.
image145
Lite juletider nu när våren börjar komma. Om det är fint väder imorrn ska jag ha mina nya skor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0