Staden/H&M

Vi gick ju då i stan en stund sen. ( ganska länge ändå ) mest H&M som hade klubbdag med 10% rabatt, plus att emma hade 50:- rabatt :D
Så det blev ju lite grejer på H&M .. var "tvungen" att handla för mer än 400 om jag skulle få 50:- rabatt. Men jag lyckades ;)
Susanna köpte en skitcool bikini, hon kommer bli färggladast på beachen -08.

Här kommer den finfina röda väskan jag köpte, även lite annat =)
image147

Fick ju köpa ny svart kofta eftersom jag tappat bort min gamla =( .. denna var däremot väldigt kort, så fick köpa en storlek mkt större än vanligt ;)

image149


































Detta blev sammanlagt 350:- , så liksom 50:- kvar till rabatten. så det blev en BH också, 50 kr på rea :D
Prisvärd. haha, nej men den hade kostat typ 150 kr..
Sen fattades det typ 5 kr, så jag köpte ett paket hårnålar som typ alltid behövs. speciellt när man går på gymnastik!
image151

Visst gjorde jag väl bra köp ? (A) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0