Svenska Cupen, i gymnastik såklart!

Ingen sovmorgon idag inte. Gick upp halv åtta, för att åka till Halmstad o titta på Svenska Cupen.
( Jag åkte med Matilda o Jenny ) ... Det var väldigt kul o kolla, nu känner man sig lite extra taggad inför träningarna och SM ! STG vann, o med bara 0,05 mindre kom LING. Hejja Ling på SM, hoppas de vinner då :) .. skåne ska ju ta hem det. Motus-salto kom femma, det var bra jobbat.
Ï pausen mellan dam o herr, gick vi till Ica-Maxi o åt. Köttbullar för min del, det värsta var att jag fick betala FEM kronor extra för lingonsylt. som att betala om man vill ha ketchup på korven. (?)
Sen vann Kämpinge herrarnas (Y) .. gött, de körde TRIPPELHALV, sjukt coolt. Visste inte att man fick köra det nu igen.
Nu är jag trööööött ^^ ska äta sen sova XD .. nä, men bara mysa hemma.
Tjofräs.

image185
image186

Kommentarer
Postat av: kajsa

Karin domare? :)

2008-04-26 @ 20:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0