Tänd ett ljus o låt det brinna för Engla.

Har nu tänt ett ljus för Engla. Fyfan vad hemskt! Sjuka människor det finns.

Andra Avenyn var bra idag, fast inte lika bra som vanligt. Men imorrn så, då kommer polisen o ska hämta Hamza. NEEJ =(

Var i stan med Ewe o Ida.. Blev inget med Sus. Först käkade jag o ewie på Mikai, biffen var dock inte så god. Men kycklingen var :) .. ( vårt stammisställe) dem känner igen oss nu, för det är typ bara vi i hela världen som har presentkort där XD .. Åhh kärlek till ewe med BH-storlek 500 Ö.
Sen kom Ida okcså, hon hade missat bussen. Är jag förvånad? <3
Vi gjorde inte så mkt, gick mest runt o drällde. Köpte glass sen. tyvärr inte från Glasskulturen. det får bli nästa gång .. Duktiga Emma cyklade (!) dessutom till stan. Bra va? Skulle ju gått till dagis idag o frågat om sommarjobb, men då bidde det inte. Skrev en grej på personligabrevet ist. Som jag o Matilda ska lämna imorrn.
Hoppas man får sommarjobb nu. Behöver pengarna. O behöver prova på att jobba lite =P

Nej, ska snart sova. Även fast jag har sovmorgon imorrn (A)
Guten Abend. (S)

( Just det, så hittade jag ett fint linne på GT också. Kan inte bestämma mig riktigt. Om någon sett det, så får ni gärna kommentera vad ni tycker. Det är blommit med vit "bakgrund" o äsch. jag lägger ut en bild. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0