Äter ni också tills magen ser gravid ut?

Okej, eftersom jag älskar mat, o därför snart kommer rulla fram tänkte jag lägga upp lite bilder som inte fått vara med här innan...


Mammas muffins, supergod o kleetig i mitten, precis som jag vill ha det :)
Åt sån igår dessutom !
Pappa leker ibland med maten, det får man väl inte?


Mammas godisbilder, mums =)

Blir man inte lite sugen? Jag blir iaf, men jag ska nte äta mer idag, jag har ätit tillräckligt för detta året.
Speciellt i fredags åt jag som en gris;
-Stor frukost eftersom vi åt i skolan också
-Nästan en hel pizza till lunch (brukar bara äta en halv)
-Mer än 0,5 liter jordgubbar
-Två välfyllda tacos
-Kladdkaka
(Jag äter fan hela tiden)
Meeen.. det är en del av liver, o jag gillar det =) Kommer bli mkt av det i sommar. Garanterat!

Kommentarer
Postat av: Ronja

taskigt att lägga upp sånna bilder. nu e jag skitsugen!! aja. jag klarar mig på mina fiskpinnar med ketchup<3

2008-06-17 @ 00:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0