Basta, någon?

Jag smäälter. Här på vår ovanvåning är det säker 70grader. det är INTE skönt. Speciellt inte när man ska sova. Grejen är ju att jag nite kan öppna fönsterna eftersom jag har jättemtk pollenallergi. Ni borde känna på hur det känns, det är inget vidare. Man vill typ bara riva ut ögonen. Aja. Iaf, så mitt dilemma, ->Öppna fönsterna o riva ut ögonen, eller ha fönsterna stängda o förvandlas till en röra av blod, tarmar o inälvor<- .. vet itne vilket jag ska välja.

Så det jag önskar mig nu, just nu, mer än något annat. En fläkt. Det hade ju löst mina problem direkt. Jag behöver inte öppna fönstert, men ändå får jag det svalt o skönt ändå. Alltså jag är faktiskt beredd att lägga 500kr (som jag såg idag att en fläkt på Åhlens kostade) på att kunna leva. Såå desperat är jag. känns ju tyvärr tråkigt att slösa pengarna på det. Men vad ska man göra? Om inte mina föräldrar vill fiska upp plånboken vill säga. Måste tjata.

Nej nu ska jag ta mig en liten tupplur. Snart iaf. Först ska jag då plocka fram resesängen, den ska ner. Får sova där nere, där är svalare. ( eftersom vi haft öppet ) så okej, jag lär väl få pollenattack ändå . Men resesängen får bli min nattkompis idag.
Guten Nacht.

Okej, kanske inte riiiktigt en sån säng. Men det var såna som kom upp på google.
Aja, det hade nog varit ungefär lika skönt med den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0