Ett, Två, Tre?

Jag tog mig precis ett snabbad! Det gick fort ska ni veta, jag orkade inte ligga kvar..
Ska vi inte köra på isbad alla gymnaster?

Nu kom jag o tänka på vårt mkt intressanta samtal på träningen.
Sofffiii berättade om någon som fått en kula (pistolskott) i huvudet men överlevt.
De kunde inte ta ut kulan för då ksulle hon dö. Så diskuterade vi att om två st ska ta självmord o skjuta sig, o de ska skjuta varandra. Så ETT, TVÅ, TRE nu skjuter vi. Då måste de ju stå på ett visst avstånd från varandra för att den som trycker lite snabbare inte ska hinna döda den som ska trycka. Fattar ni? Det är ju nästan helt omöjligt att tycka samma millisekund. O kulan flyger ju ganska snabbt..
Sen kom vi in på om kulan kan börja rosta inne i hjärnan. o tänk om man gör ngt skitkonstigt upponer, o kulan flyttar sig, så dör ju hon. Men det var ingen mer än jag som trodde att det gick.

Det var det de.



vad långa mina ben ser ut o vara :)

Ser ni mitt huvud i "kranen"? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0