Faller jag äldre i smaken?

Herre min hjärna. Glömde ju berätta vad som hände i morse. När jag skulle ta bussen till stan. För att sedan ta tåget till malmö.

aja, vem sätter sig inte o väntar på bussen brevid mig, om inte en läskig alkis. Okej, jätteläskig är han inte, har träffat honom förr, o då var han mkt läskigare. Han började iaf prata med mig, o vad skulle jag göra, jag fick ju snällt prata tillbaka. Jag vet itne hur jag ska bete mig när sånt händer. Det är ju synd om han/de, som inte har några vänner o som inte kan hantera saker o ting pga deras beroende. Han berättade massor, att han var musiker tex. O frågade om inte det var häftigt, jovisst jättehäftigt sa jag.
Sen på bussen fortsatta han prata med mig lite. (skrika mellan sätena) tack o lov satte han sig itne brevid mig, jag hade skyddat sätet med min feta väska.
Märkte att han sedan började samtala med någon annan. Stackare, fast nu efteråt är det ju ganska kul o tänka på, vad mkt jag fick reda på om honom!

På tåget hem från Malmö sen, så började en tant prata med oss, o när ewe o jenny gick av, fortsatta hon prata med mig. Hon var däremot rättså normal. Men ändå, lite ansträngt.

 

Kommentarer
Postat av: Ewelina

haha, vad sa hon mer då ?

Hon skrattade ju hela tiden åt oss xD

2008-06-27 @ 01:07:02
URL: http://ewelinkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0