I brist på bra rubrik. Träning :)

Sen blev det träning. Dum som jag är trodde jag att träningen började kl 5, jag var inte ensam om det dock. Min lilla tvåkönade vän Matilda var det också. Så vi fick snällt sitta/ligga o vänta i en timma på att alla skulle dyka upp.
Men när man har en matte brevid sig gör det ju ingenting.


Här kan man nästan ta fel, hon är förvånadsvärt lik en hund.


Söting till kompis har man iaf :)


När jag låg o tittade ut genom fönsterna såg jag att de hade varit väldigt fina som tavlor.
Håller ni inte med? Ursäkta dålig bild, jag missade ju nästan ena fönstret xD

När jag o Anna sen gick hem från träningen, kom en äcklig gubbe fram till oss o bara:
Gubbe: kan jag få tigga en cigg?
Anna: Nej vi har inga.
Emma: Vi röker inte.
Gubbe: Va? Gör ni inte?
Emma: Nej veeerkligen inte!
(anna försökte ignorera honom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0