Igår.

Hann såklart inte skriva om gårdagens alla stundenter eftersom jag inte var hemma förren vid 12 typ.
Men nu ska jag göra det =)
Först åkte vi till Polhem för att se utsparkarna. Det var kanske nite det roligaste direkt, men ändå.
Det var skitmkt folk så man såg itne så mkt, hade nog varit skojigare annars.

Sen kom dem, sparkade i rumpan allihopa. Först teknikarna (emelie & tim) sen Lotta (idrott).
Nu längtar jag o Ronja som kosssor tills det är vår tur! Tänk att åka där på flaket o bara ja, helt underbart verkar det. O så balen innan, den får man ju inte heller glömma. Åhh 729 dagar kvar =P

Först åkte vi hem till Emelie, fick vänta för hon var ju såklart inte hemma när vi kom :)
Hon hade dessutom en suuuperfin "klänning".. (linne o tub-topp) Det där plastet med studentmössorna man ser på bilden tillhör inte klänningen. hehe =)
Aja, vi fick snabba oss för vi skulle ju genom halva Sverige för att komma till alla gympamänniskor som bor i såna hålor långt borta från civilisationen. Så när vi ätit var det bara att fortsätta. För mig blev det till min granne som höll till i AF-borgen, o de andra fortsatte till Tim. När jag var färdig anlände även jag till Tim. (förstår ni att det var stressigt?)

Där var massa gympa-folk, kul =D
Jag hann dock inte stanna där så länge, för sen åkte alla vidare till Lotta.
Det var det ända stället vi hann äta efterätt på.. mums med marsipantårta, speciellt marsipanen då. Det är ju den som gör allting.
Lotta var jäätteglad o kunde inte stå still. Inte efter utsparken heller, fast tydligen berodde det på ont i fötterna?

Alla var så fina! Efter fyra studenter bar det av mot sängen, o en tidig morgon idag med matte första lektionen. Snällt? =P
Grattis alla studenter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0