Jag har en vän...

... som är den bästa vännen. ( Jag har många såna, eller iaf några stycken. Men nu ska jag koncentrera mig på denna ) . När vi leker så brukar ofta någon av oss somna, iaf när vi tittar på film. Vi kan även sitta helt döda framför datorn en hel kväll och nörda oss. Eller snackar vi en massa skit om folk man inte borde snacka skit om. Men är det inte helt underbart att man kan känna sig så trygg med en kompis att man kan somna o sånt när man "leker" . Det tycker jag iaf. Man behöver inte vara rädd för vad den andra tycker, eller om man gör något fel. För man vet att den älskar en ändå. Därför blir man ju oftare ovänner också. Tyvärr, för det är de man älskar mycket som man bråkar med. Det är tur att man har någon som finns där för en. Till och med när man sover. Det kallar jag äkta vänskap. 

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Du är bäst och jag älskar dig <3

2008-06-14 @ 02:21:41
URL: http://ewelinkaa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha är de Ewelina :P ?

Hon somnar iaf alltid när vi tittar på film :) <3

2008-06-14 @ 13:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0