Jordgubbsvatten. Ett glas vatten, plus 2-3 jordgubbar. Blanda.

Jag måste ju dricka myyycket mer vatten, som jag kommit fram till. Fick även beviset på det idag. Huvudvärk. SKit. Men ja, det kan ju vara vädret också. Detta skitväder. Regn, åska o blixt. Fy föör, o detta ska föreställa sommar. Fast som vi alla vet så är vi ju i Sverige, så vad kan man förvänta sig?

Jag försökte iaf piffa upp vattnet lite, så jag blandade i lite jordgubbar som jag mosade (o sedan plockade upp igen, så att jag bara fick i saften), o det blev faktiskt mycket godare. Vera tyckte dock det verkade äckligt, för jordgubbarna var inte nya, de var från midsommar. Hahhaha, jag är inte så petig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0