Kändis på stan !

Var ju i Malmö med Ewe o Jenny.
Det var trevligt, gick runt lite o någon klagade ;)

Sen det bääästa av allt, Jag såg LISA =D weeehooo! (lisaplace.devote.se)
Sån käändis, o jag vågade inte gå fram o hälsa hahaha.. vad skulle ja säga liksom?
Hon var dessutom där med sin mamma, det gjorde ju inte det hela bättre.
Såg henne när hon stod i kassan på H&M, undra vad hon köpte.
Åh vad jag ångrar att jag inte gick fram till henne. Nörd-emma, jag vet.

Jag köpte iaf en kofta på H&M. Visar sen.

Kommentarer
Postat av: Matilda

VA? vrf ska du inget på träningen din fis ahhaha :D

2008-06-26 @ 21:08:14
Postat av: Idun

Ne, eller hur, hur kunde du hålla dig??

2008-06-26 @ 21:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0