Kuckelikuuh, dags att vakna. Upp med tuppen!

Så då var man hemma igen.
Först tandläkaren, där jag hade någon ny idag, gillar den andra bättre. Men de bara spände i lite så, om ca ett halvår ska den väck? =)
Sen hälsade jag på förskolan där jag ska sommarjobba, lite nervöst måste jag säga. Fast det gick väl helt okej. Nu måste jag typ inhandla gummistövlar o regnbyxor o sånt skit som jag aldrig använder, för det behöver man tydligen. Attans.

Idag ska jag leka med Matilda, när hon har vaknat. Själv funderar jag på att lägga mig igen, har sovit kanske max 3-4 h inatt. Kunde verkligen inte somna, sen vaknade jag vid fem i morse. Där fick jag för att jag försov mig igår!

Ha en bra dag allihopa!


Vet dock inte vad jag gör med handen?
Ser ut som jag har tandvärk, vilket inte hade varit så konstigt om så var fallet. Men så är det inte.


Så skulle jag ta bussen hem, o så gick den för 6 min sen.
Attans, får då vänta 17 min. Fan.

Så jag ställer mig o fotar lite. Inget speciellt. Bara det som fanns runt mig,
o den enplankiga bänken jag satt på.

Ser det inte jättelummigt ut?
Massa fina träd. Som ger pollenallergi. Tack.


Woow, kolla gången. Sånt lärde vi oss att rita i typ mellanstadiet.

Das war alles. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0