Lyxmiddag på lyxrestaurang

Grejen är att nu när man är ensam hemma får man ju inte maten serverad på ett silverfat. Tur att mamma hade köpt hem lite micromat! Det är faktiskt väldigt gott om jag får säga det själv.

Iaf så har jag precis ätit lyyyxmat, precis som de stora bloggarna. Skillnaden är bara att jag inte behöver betala själv. Jag får allt serverat utan att lyfta ett finger. Går på en fin restaurang, med fina dukar och bestick, samt inredning som påminner om ett vanligt familjekök. Maten blev klar på bara 8 min, jag slår vad om att blondinbella brukar få vänta längre på maten. Tror nog inte hon får lyxigt kött med potatis då heller.

Ironi ironi. För er som inte fattade.




De lyxiga grönsakerna tycker inte jag om, men nu när jag var på fin restaurang kunde jag ju inte pilla bort. Så jag provade de, o de var faktiskt helt okej!

Till efterrätt blev det en utsökt yoghurt, inspirerad av sommar-Sverige. (?) hahaa..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0