Midsommar.

Jag håller med Ewelina, jag har grymt tråkiga rubriker. Ngn som vill hjälpa mig?

Aja, midsommar igår då.
Först var vi här hemma, med familj o familjens kompisar.
Vi åt oss rejält tjocka, jag är fortfarande mätt för er som undrar.
Så hade vi en frågesport, "barnen" i samma lag, o vi fuskade ju veerklige intteeee..
Fast vi vann ändå inte, eftersom vi svarade fel med meningen för att de inte skulle misstänka ngt.
Sen tog vi bussen till Lund C, där alla skulle på olika håll. För min del blev det ut till Fjelie hos Jenny.
Vi spelade först fotboll med hennes släkt, sen såg vi på Ciao Bella. Så nu har jag sett den, ahha, skrev ju för ngra sdagar sen att jag skulle se den, men det blev ju inte så. Den var rättså bra, men kärleken mellan dem kändes ganska falsk måste jag säga. Så det drog ju ner på betyget ;) .. Sen åt vi korv o fortsatte kolla på filmen. Sen var det nattinatti. Lugn och skön kväll.
Tack så mkt jenny :) <3

(har inte så många bilder från igår, eller rättare sagt, inga alls. Men här är några från i morse)



(haha störd jag ser ut XD, mer än vanligt då^^)

osminkad Emma. även en "dagens utklädnad" . både dagens o gårdagens, det fick hänge med idag också. haha ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

om man kommenterar själv, då får man ju massa kommentarer :D

2008-06-21 @ 15:52:00
Postat av: Emma

Eftersom jag kommenterar själv, då kommer jag bli skitpopulär med massa kommentarer XD

2008-06-21 @ 15:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0