Myskväll.

Okej, många inlägg det bli såhär på sena kvällen/tidiga morgonen?
Aja, sen kom iaf Röönn, Sööös, Jennöö o så jag då Emöö.
Vi lagade tacos, mumsfillibabba.. Även om det bara var jag o Sus som åt. De andra, iaf Jenny, äter inte ens en tacos.
Vad är det för kvinna ? =P

Aja, det var det vi gjorde, satt kvar o kände oss som tjockisar skitlänge, o sen gick vi ut på promenad.
Ronja har ju bott på mitt område när hon var liten, så vi kollade in hennes gamla hus.

När vi kom hem var det filmdags. Såg What happens in Vegas som vi fick låna av min kära granne.
Alltså jag fullständigt älskar den filmen, tom andra gången jag såg den nu ju. Lika bra ändå =)
Inte helt fel med en sexig hunk i huvudrollen heller.


Mina kära vänner som jag tycker mer o mer om för varje dag som går :) <3

O så var jenny där med ju =) <3

Kolla som vi ( jag o susanna) krängde.! Efter det blev det liksom kladdkaka med smält daim-choklad också ! Mums.

Kommentarer
Postat av: Matilda

den filmen är så jävla bra! jag ska nog ladda hem den nuuu! HAHA

2008-06-14 @ 15:10:38
Postat av: Ronja

det va supermys :D maten va skitgod, kakan också :D snart igen?;D

2008-06-15 @ 11:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0