Röönnn & Emööö

Idag har jag varit i staden med Rönnis =) Mycket trevligt.
Vi träffades vid 12 nångång, sen har vi gått runt i 4,5 h.. Med min träningsvärk :O
Ronja, som för överigt är riiik, hittade rättså mkt grejoor. Jag med, men jag kunde inte handla :( ..
Stackars mig, fast lite fick jag med mig hem.
Vi åt också, onyttigheter blev det.
tack för en mkt trevlig dag kompis :D


På stadium hittade jag en våtdräkt jag ville prova, men lat som är jag orkade jag inte.


Ronja valde att prova något lite glamorösare.


Ronja är schnüüüggg!


Vi båda är riktigt heta, o jag är dr Bombays kusin.


Fint va? :)


Åhhh vad gulliga vi är. Fanns fina koppar på tiger som man kunde skriva på med krita.
Röönn, o Emmmöö såklart =D


 
Ronja ska dessutom färga håret med varm choklad. 

Kommentarer
Postat av: Ronja

det va mucho trevligast :D:D

2008-06-19 @ 22:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0