Shopping...

Såja, nu blir det uppdaterning av dagen.
Skola skola skola, har dock inte gjort särskilt mkt. Efteråt gick jag till stan iaf. o shoppade looosss :D Var längesen nu,. 700:- kostade det allt som allt ;) så nu är man typ pank igen XD
Det var lite "belönings-shopping" tycker jag. Fick ju reda på att jag får MVG i tyska steg 3, vilket jag aaaaldrig trodde. Muntliga som kändes värdelöst urkasst fick jag MVG- på. O det fick jag på det sammanlagda nationella också. SÅ jag är nöjd. Väldigt nöjd :D


image352
Ett par fina skor hittade jag, precis såna jag letat efter. o så var dem på rea!! 249:- på Wedins. Inte så jättebilligt ändå, men vad gör man inte? Alla såna brukar se så himla långa ut på en storlek 38-fot. men inte dessa inte.
image353
Klär dem inte min fot? ;)
image354
Sen härmade jag blondinbella och köpte en likadan kjol som hon har. Men det är jättesöt, och kostar 199:- på Indiska. Är väldigt nöjd med den.
image355
image356
image357
Ursäkta att jag ser tjock ut på bilden!
image358
Jag köpte en till kjol att ha högt upp i midjan. Det är fint, visst är det?
Den är lite mer neutral, o lättare att matcha. 249:- på Gina Tricot.
image359
Den är lite stor i midjan, så jag måste sätta fast den med en klämma ;)
image360

Det var vad jag shoppade idag, men jag ska nog köpa ett par trosor på GT snart också. För dem är fiiiina,.

Jag var på möte idag för dem som fått sommarjobb inom kommunen också. Det tog inte så lång tid, o var nog inte jätteviktigt, även om det var obligatoriskt. Men ja. Jag ska då jobba på en förskola, det har jag nog glömt berätta. Jag trodde ändå man ksulle tjäna iaf minst 50kr i timmen. men NEJ, 45:-/h. Det är ju slavarbete !!
Aja, lite pengar får man väl in iaf :D
GLAD SOMMAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0