Staden.

DÅ var man hemma igen..
Har varit med Matte idag ju. Trevligt trevligt, som alltid.
Vi träffades först i stan ( jag cyklade dit!! ), så gick vi runt lite, eller ganska mkt.
Jag skulle ju köpa sandalerna, men nej de kostade 400:- o inte 300:- som jag trodde. Så jag hade inte tillräckligt mkt penga rmed mej..
Sen stack vi hem till mej. Lagade lite mat, o sen var det direkt iväg igen. Vi tog en liten sväng inom Nova för matilda skulle köpa ett linne. O då hinnade jag en fin jacka också, den var inte perfekt, men den var på rea o kostade "bara" 250:- . Så det blir nog till att köpa den imorrn :) Har tyvärr ingen bild.


Söt-matilda vid de fina träden :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för en bra dag älsklingen min! <3

2008-06-26 @ 02:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0