Sverige versus Ryssland

okej, jag hade skrivit ett fede-inlägg o så fick datorn problem. Fan liksom.
´Men ja, tro det eller ej så såg jag matchen mellan Sverige & Ryssland, 0-2. Folk hade sagt till mig innan att Ryssland inte var så bra och att Sverige skulle vinna denna matchen. Men icke sa nicke. Ryssland ägde ju fullständigt ut Sverige. Så det var inte mer än rätt att Ryssland vann, Svergie hade inte förtjänat det. Jag kan ju typ ingenting om fotboll, men jag tyckte faktiskt att Ryssland var jättebra, både i anfall o försvar. De var överallt hela tiden o var jättesnabba i fötterna.

Det ni kanske inte visste är att jag också har gått på fotboll, när jag var liten då, kanske 7 år. Kan ni tänka er det, Emma med noll bollkänsla har gått på fotboll. Hahha, roligt va? Det tyckte inte jag det var. Ville hellre vara hemma än o gå på träningarna. Eller träna gymnastik.

O med tanke på gymnastik så har jag gryyyyym träningsvärk sen i måndag. Det lär ju inte bli bättre av det feta strykepasset idag, nästan bara lår. Fattar inte hur jag ska komma ur sängen imorgon. Vi får väl se hur det går.
(såg ni vilka fina övergångar jag fick till?)

Hejja Sverige, nån annan gång, dåjävlar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0