Träning.

Efter det bar det av mot träningen, vi blev lite sena men det gjorde ingenting.
Dansade fristående, o vi kom på den sääämsta dansen. Ni skulle sett den!
Und dann, feeet konditionsstyrka. Sviiitt blev man.
Jag "videobloggade" hahah, o härmade Kissie. Men vi får se om jag lägger upp den eller inte. ^^
Matilda o jag blev iaf färdiga först med styrkan, så vi gick ut o satte oss o pratade lite.


Vissa kämpar fortfarande med styrkan.


Medan vi glassar där ute...

älsklingen :)

Vår kära hall, kärlek till den. Mys <3     Bara för jag hejjar på Sverige, även om de redan är ute ut fotbolls EM.

Tack för idag bästis :)


Kommentarer
Postat av: kajsa

sicken uppsträckning jag kör där i bakgrunden :D

2008-06-25 @ 22:55:01
Postat av: Matilda

Du måste lägga upp filmen ahaha :D den var rolig! TACK SJÄLV BÄSTA EMMMA! <3

2008-06-26 @ 02:42:12
Postat av: Idun

Vår dans = BÄÄÄÄÄÄST (not) =P

2008-06-26 @ 15:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0