Min biatch o jag.

Hahah jag har fått en rolig kommentar av Rönnis :)
Hon undrar hur jag kan skriva så mkt, att när hon skulle skriva kom inte hon på ngnting.
Det bara kommer, o oftast är det ju bara massa skit.

Idag har jag iaf varit med Ewelina.
Dum som jag är så försov jag mig och vaknade kl 12, då vi hade bestämt att vi skulle VARA på Nova.
Ringer ewe o får snabbt som tusan göra mig iordning. Hinner inte äta eller ngt, men tar med mig en macka. (trippelmacka)
Sen går vi runt lite på nova, o jag käkar typ hela tiden XD
Köpte ett nytt nagellack, ni får se sen när jag målat naglarna. Just nu är bara lillfingret målat.
Hittade även en jacka, på Indiska. O då tänkte jag, vad bra, för det brukar ju vara billigt där. Men vetnivad? Den kostade 500 jävla kronor. Nejnejnej, det var den inte värd.
Sen provade jag ett par gladiatorsandaler, kan inte bestämma mig för om jag vill ha såna eller inte. Jag tog iaf en bild, så nu får ni avgöra om jag ska köpa eller inte. Snälla hjälp mig :)



Jag tycker de ser väldigt fina ut på bilderna, men jag kan inte avgöra om de är min stil eller inte.
 Toppen eller botten?

Kommentarer
Postat av: vera

jag tyckte dem var skitsnygga :D var och vad kostade dem då? du passar i allt emmsan så dont worry :D

2008-06-24 @ 23:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0