Underbart med tjajorna <3

Ja, jag har ju varit med Ewe & Matilda heela dagen. Jättemysigt, vi är bästisar :) hahah !
Men vi har varit sjuukt slö hela dagen, orkade inte ens ha picknick. ja, jag berättade ju lite innan.
Så här kommer bilderna ist =)


Vissa ville inte vara med på bild, så de spexade till det lite extra.


Linkuus är söt som vanligt.


Matte också!!


Tillsammans är vi fiiinast :D (även om jag inte är med på bilden, hahah)



Okej, det blev lite misslyckat när jag la in bilderna, men det var iaf skitgott.. O om det ser ut att fattas ngt så är det tomater, hahaha. Cider fick vi också =)


Matilda trampade sönder deras stol när hon skulle flytta katten åt mig. Ohhps.


Massage, jäätteskönt, speciellt för en Emma med jättemkt träningsvärk :O


hahah sådär ligger vi typ alltid på varandra..
Vi hade lite serioustalk där ja.
Matilda var då kille när hon föddes XD
Nej men allvarligt så var det mysigt att snacka d'är med er, som vanligt <3
Älskar er mest <3 

Kommentarer
Postat av: Ewelina

NI är bäst <3, ni kan får armbanden om ni vill haha xD Jag använder ända bara detta xD

2008-06-17 @ 23:45:06
URL: http://ewelinkaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

tillsammans är vi bra,bättre BÄST <3 jag vill gärna ha ett sånt vackert armband ewe haha! jag älskar er från er tvåkönade vän <3

2008-06-18 @ 11:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0