Träffat Anna, o sånt :)

Jag har ju varit med Anna idag! Vi var först i stan en sväng. Köpte lite grejer, bla det jag la undan igår. Men bilder kommer nog imorgon! Sen köpte jag ngt mer. Vi köpte tex likadana short på H&M för endast 49:- , helt sjukt billigt!
Iaf, sen åkte vi hem till mich. Där lagade vi mat, eller ja, stoppade in en pizza i ugnen XD .. Det gick fort, o vi var superhungriga.
Sen var det träningn. Gick väl okej, fast jag fattar inte tekniken i överslag-volt. Hoppas det kommer. Så hade vi skitjobbig styrka idag igen :O jag kommer bli BIFF.
Nu är jag pömsig, men jag lär väl ändå sitta uppe vid datorn hela natten. Suck.


Där sitter vi i bilen i mitt garage ;) (karport)

Söt-Anna påväg till träningen.


Vi stannade kvar lite efter träningen o snackade bara. Orkade inte lyfta aset. Max, Sofia, Tim, Anna und Ich.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0