Bara lite skit.

Okej, vilka är de 50 personer som läst min blogg,? dessutom utan att kommentera.
Skriv gärna om ni läser, så jag vet liksom, lite småkul sådär.
Min blogg har blivit riktigt sugig, den var faktiskt rätt bra ett tag..
Tränat idag, strömmade till hårthårt. Igår var man ju inte så pepp för det. Men idag var det skojeliskojskoj!
Ledig imorrn, de är livet va? ;)
Måste dock plugga som satan, två prov i veckan som kommer, o två nästa igen.

Bjuder på lite bilder. Från Turkiet i somras tillexempel. Som jag inte lagt in i datorn förrens nu.
Fick förresten tillbaka min jacka, sjal o väska av Ronja idag. Hade glömt det där i lördags. Visste inte ens om det. Bara jackan. Bra koll jag har.

okej. datorn är störd. ska starta om den, lägga in bilderna, o seeen kommer de in här.
ciao..

Kommentarer
Postat av: Idun

JAG LÄSER!!!!

2008-10-06 @ 11:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0