Just dance.

Om ni vill ha en lite utförligare beskrivning av igår så kan ni ju kolla ronjas blogg. ronjamissler.blogg.se (Y) !

Iaf, det var superkul igår. Dock fick vi köa i 1½ timme, fast vi stod i Vip-kön. Fötterna blev till frysta fiskpinnar, o man tappade känslen..
Sen blev man mosad till sina minsta beståndsdelar i kön. Först kom Olivia in, som fick gå före ngn. Sen kom jag efter ett tag. Då stod hon o väntade, för där var så mkt folk o vi ville hålla ihop. Sen fick vi vänta lääänge på Ronja. Tillslut kom hon, o hade bara en sko på sig. haha. Hon gick ner för att hämta den, o då sa de att bara 20 till skulle släppas in. Whot? O då var inte Jenny i kön längre... Vi bara vart har hon tagit vägen?
Så Ronja ringde henne o hon hade blivit flyttad till den andra kön o stod längst bak, så hon åkte hem.
Tråkigt. Men vi kunde ju inte göra ngt...
Iaf inget annat än att dansa röven av alla fjortisar. Som typ hade ingenting på sig.
O det var kulkulelikul.
Sen vänta på tåget i 1½ timme, för det gick inte förren halv fem. säger bara en sak: ISKALLT. Tyvärr kom jag på min braiga metod lite sent. Gå pyttesmå steg o gnugga lår o vader mot varandra. Skitbra!
Väl hemma kl 05.00 var det bara hopp ner i sängen. o så vaknade jag vid nio. men det gick ju inte för sig, så jag låg o halvsov tills jag skrev förra inlägget.
(nu blev detta en ganska ingående beskrivning ändå, men så kan det bli)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0