Jag kan väl inte hjälpa att mina ben är korviga... ?

Hade först specc kl 08.30 imorse, sen håla sen engelska. så dagen har varit ganska chill.
Träffade Ida sen, som fick vänta en heeel timme på mig, för hon slutade halv tolv. Aja, vi gick till stan.
Då skulle min kära vän köpa korv, såhär började det...

Ida: En fransk hotdog
Korvkioskgumman: Vet du hur jag visste att du skulle ha det?
Ida: Kanske för att jag liknar en?

Tyvärr var det inte så, utan för att nästan alla ungdomar väljer det.. Okejokej, jag tar alltid två pölse med bröd.

På bussen hem steg det på en gubbe som ändå verkade ganska pigg, men jag gav han min sittplats. Jag tycker det är så svårt att veta när man ska resa sig. Liksom, tänk om folk tar illa upp, för man brukar ju mest flytta sig för gamla. Svårt det där.. Hur gör ni?

Nu är typ mina pengar slut, kul? nej, en hel månad innan det kommer nya. Damn, slösiga Emma.


Är det inte Ida upp i dagen? :)

Tack för idag älskling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0