Nyår. 08/09

Jahopp nu var det 2009 =)
Det ska fan bli ett braigt år, som fan.
Fyller ju 18.. snart!

Iaf, nyårsafton firades "lite överallt".
Åkte till Kävlinge först, där Ronja mötte upp mig o så gick vi o handlade, tog säkert 45 min. Sen gick vi (i typ 20 min!) hem till Ronja o började laga vitchokladkladdkaka. God blev den. O sen citronkycklinggryta, också god. När vi och Alve (som förövrigt åt huuuurlänge som helst, o jag blev SKIIIIIIITmätt) var klara sjöng de singstar o så. Kunde inte eftersom min hals är lite sjuk o jag dricker medicin. ojoj =P ..
Sen följde vi Alve en bit till tåget för han skulle överraska Sara, när vi kom tillbaka igen så bestämde vi oss för att åka till ngnstans utanför Hofterup, o då stack Jenny hem. O det återstod fyra st, o när vi kom dit var klockan typ 12, så det nya året inleddes där. Träffade trevliga människor o jag fick en (läs flera) prick i pannan, haha. Men det var iaf mkt trevligt. Dansade till KajKajKajKaj, haha!
Kom hem o somnade vid fyra. Vaknade igen vid fyra på eftermiddagen!
Pizza till frulle.
Gott nytt tjockisår?

Hoppas ni hade en bra nyårsafton =)
Bilder kommer.

Kommentarer
Postat av: ronja

kaj kaj kaj kaj känner du kaj kaj kaj kaj

tuuugga tuggummi

xD

<3<3

2009-01-03 @ 20:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0