Vad som hänt de senaste dagarna.


Det var midsommar, och det firades hos en kompis till susanna o matilda.
Där var det väldigt trevligt !!


En dag regnade det så mkt att det blev översvämning vid mig. Barn simmade i vattnet, o cyklarna doldes helt under vattenytan. Rätt häftigt =P


Hade träningsläget, o stack till Lomma en eftermiddag :)


Jag har tagit av tandställningen där nere!
Snart är hela väck!


Haft lite grillmys i stadsparken :)


Söt-magda har konfirmerats!


Jag o syster cyklade till mormor o morfar.
När vi var på promenad träffade vi denna fina filuren.

Och nu är jag hemkommen från Sus.
kollade film o så. mysigt.
Det var allt för mig idag!


Kommentarer
Postat av: ronja

haha wie blemma e tillbaka! :D:D

stadsparken va övermys, och shit vilken fin bild på mig :D ehhehehe<3

2009-07-10 @ 11:24:18
URL: http://ronjamissler.blogg.se/
Postat av: Anonym

you're back!!!!!!!!

2009-07-10 @ 23:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0